Betal din kontingent automatisk!

09. juni 2017 kl. 10:30
TIlmeld dit betalingskort og slip for alt bøvlet...

I fremtiden (nu) vil du som medlem I Borup Fodbold kunne håndtere din kontingent betaling automatisk online.

Derudover er kontingenter klubben blevet ændret fra at løbe helårligt til at være halvårligt.

De nye priser, regler og informationer omkring kontingent kan findes her:

Indmeldelse

BEMÆRK, at kontingentsatser er for en halv sæson og at der bliver opkrævet primo januar og juli måned.

Indmeldelse

Hvis man ønsker at blive medlem af Borup IF Fodbold, sker dette gennem DBU's Klubs Office systemer. - Klik på krydset under den ønskede indmelding.

Betaling/kontingent

Første gang du skal betale kontingent, modtager du en mail med et betalingslink. Når du betaler tilmeldes dit betalingskort samtidig til en abonnementsordning. Det betyder, at kontingenter fremover automatisk trækkes på dit betalingskort. Der kan anvendes Dankort, VISA-kort og Mastercard.

Du modtager en mail nogle dage før trækningen. Det er dit eget ansvar, at klubben har din rigtige mail.

Hvad hvis jeg melder mig ud eller får nyt betalingskort?

Hvis du melder dig ud, inden der opkræves kontingent, trækkes der naturligvis ikke nogen penge fra dit kort. Udmeldelse sker HER

Hvis du får nyt betalingskort, modtager du igen en mail med et betalingslink. Her kan du så betale, og dit nye kort tilmeldes automatisk abonnementsordningen.

Er det sikkert?

Ja, dine kortoplysninger modtager hverken Borup IF eller DBU. De behandles fortroligt og sikkert af QuickPay og Nets, der står bag betalingsløsningerne.

Kan jeg undgå abonnementsbetaling?

Nej, bestyrelsen har besluttet, at alle medlemmer betaler via abonnementsordning. Det valg af truffet for at minimere den tid, man ellers skal bruge på at rykke folk for betalinger. Husk på, at bestyrelsen er frivillige folk, der arbejder for din klub i deres fritid. Og den tid kan bruges på meget andet sjovere og mere udviklende for klubben end at rykke for betalinger.

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte os på kontakt@borupfodbold.dk, hvis du har spørgsmål.

Udmeldelse

Udmeldelse:
Hvis man stopper i Borup Fodbold er det vigtigt at man husker at melde sig ud, så man ikke bliver opkrævet ved næste kontingent opkrævning, da vi som klub har udgifter derved.

Ved udmeldelse efter henholdvis 23/06 og 23/12 vil kontingent for kommende halvår alligevel blive opkrævet. Såfremt træning og/eller kamp er på begyndt i perioden så skal kontingent betales for perioden.

Det er et stort arbejde med at håndtere disse udmeldelser og at BIF som klub har udgifter ved at den for sene udmeldelse – så vil medlemmet skulle betale administrationsgebyr kr. 250,- på grund af for sent udmeldelse, som skal betales før at spillercertifikat kan udleveres til evt. ny klub.

Børn/Ungdom

Senior

550kr/6 mdr

• U6 til U18